понеділок, 11 березня 2019 р.

Свято мами


       Свято мами
Ведуча:
Коли настає весна і на вулицях з’являються перші весняні квіти, в кожному домі, в селі і в місті відзначається велике свято – Міднародний день – 8 березня. Ось і сьогодні ми зібралися на свято – свято весни. Ми вітаємо жінок, наших мам, бабусь, однокласниць.
Любі діти, гості наші, знов весна нас всіх з’єднала
Й по секрету нам сказала, що чарівність в ній від мами.
І тому вона пригожа, що на маму трішки схожа.
Ну, а ми весну стрічаймо і матусеньку вітаймо!

Що це за свято готується тут?
Може незнайомі гості прийдуть?
Може прийдуть адмірали?
Може прийдуть генерали?

Всі: НІ!

Гадати досить! Дивіться, ось вони гості! Щедрі, любі, кохані!

Всі. Здрастуйте, наші мами!

Матусю, рідна, наймиліша
Тобі ми шлем свої вірші.
Ти за усіх найкрасивіша.
У тебе сонечко в душі.

Ти найдобріша рідна мамо,
Ти все прощаєш дітлахам.
Тобі матусенько так само
 Я всю любов свою віддам.

Коли ти поруч, рідна ненько,
Нічого в світі не страшне.
І б’ється рівно в нас серденько,
Біда і горе всіх мине.
Любов над нами сонцем світить,
Ми гріємось в твоїм теплі.
Вклонімось мамам вдячно, діти,
Низесенько, аж до землі!

Кожен любить свою маму,
Бо вона найкраща сама,
Найдорожча нам людина —
Люба мамочка, єдина!

Вчитель
І тому ми вам бажаєм, щоб, як квiти, ви цвiли,
Щоб завжди здоровi, гарнi і щасливi ви були!
Діти, я пропоную вам подумати і сказати, а коли ваша мама буває щасливою? (Відповіді учнів)
                                     Пісня «Мамин лицар»
1 учень.
У моєї мами руки золотi, Очi карi, вiї — довгi i густi!
2 учень.
 А моя матуся схожа на веселку, Бо така чудова i така весела!
3 учень.
А моя — як нiжний лiсовий дзвiночок! Нiжнi в неї руки, нiжний голосочок!
4 учень.
А моя матуся гарна, як калинка, В неї чорнi брови, губки — як малинка.
5 учень.
Моя мамочка привiтна, гарна, ніжна, як весна, і ласкава, i тендiтна, нiби пролiсок, вона!
6 учень.
Вашi мами гарнi, З вами згоден я.
Та найкраща мама все ж таки моя!

Всi. І моя!

Вчитель.
Нiде правди дiти! Мабуть, тут зібрались Всi красунi свiту!
Гра «Компліменти для матусі»
Пісня «Заметушечка»
Гра «Впізнай  мамині руки»
Вчитель.
Ви тільки вслухайтесяся: бабуся! Бабусенька! Бабуня! Яке ніжне, красиве, лагідне, пестливе й тепле слово!
Давайте і бабусь всіх вітати,
 Співати, радіти  та їх звеселяти
«Спасибі, рідненька» - так шепотять
На вушко бабусі всі діти.
Бабусини руки погладять, стане тепліше.
Бабусине серце осяє любов’ю – стане світліше!

Пісня «Бабуся»
Вчитель.
А хто ж тут привітає дівчаток дорогих?
Сьогодні, всі ми знаємо, найкращий день для них.
Учень
Дівчаточка, любі! Ви – ніби принцеси.
Красиві, тендітні ну просто із п’єси.
Учень
Так будьте завжди прекрасні та милі.
І від нас прийміть вітання ці щирі.
Гра «Принцеса на горошині»
Гра «Помічники»
Пісня «Справжні дівчата»
Гра «Ай да я!» (Похвалити себе, маминого помічника
(помічницю), в люстерко)
Ляльковий театр. Ляльки рукавички з-за куліс вітають зі святом, змінюючи голос. Присутні впізнають маленьких акторів.
Вчитель. Прийміть найщиріші вітання з нагоди 8 Березня - свята світлого й трепетного з тонким весняним ароматом пролісків. Бажаємо Вам щастя, міцного здоров'я, привітної долі, миру і злагоди у Вашій оселі!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.