Дистанційне навчання

 В чому полягає дистанційна освіта школярів? Які її переваги та недоліки? Чому в сучасному світі зростає попит на віддалене навчання? Давайте розбиратися разом.
   Що ж таке дистанційне навчання?
    Дистанційна освіта — це можливість навчатися та отримувати необхідні знання віддалено від навчального закладу в будь-який зручний час.

Дистанційне навчання учнів 2 класу НУШ
з 30.03 по 03.04
Вчитель Сидоренко С.В.
                                                       
Я досліджую світ
Дата
Тема
Завдання
30.03
Головне про Канаду
с. 81-82, зошит с. 37- 38.
01.04
Тварини і рослини Канади.
с. 83-84, зошит с.39.
03.04
Українці в Канаді.
с. 85, зошит с. 40.

Дизайн і технології
Дата
Тема
Завдання
30.03
Робота з ножицями.  Рюкзак.
Виготовити рюкзак, за зразком.

                                                         Інформатика
Дата
Тема
Завдання
01.04
Шрифти.
Зошит с. 50 - 51


                             Читання
Дата
Тема
Завдання
30.03
Наполегливість і важка праця - основа успіху. «Я все зможу» за Дж. Мур-Маллінос
с. 115, скласти план, переказувати за планом.
31.03
Наполегливість і важка праця - основа успіху. «Я все зможу» за Дж. Мур-Маллінос (продовження)
С.115-117, дати відповіді на запитання.
ttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=515870
01.04
Робота з дитячою книгою.
П. Утевська «Історія фарфорової чашки»

02.04
Думай про наслідки. «День народження» (За О. Радушинською) (І частина)
с. 117 – 119, відповідати на запитання.
     
               Українська мова
Дата
Тема
Завдання
30.03
Навчаємося знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст.
с. 126, впр. 4(прочитати та пояснити усно), скласти речення про синичку, впр. 5  опрацювати усно, але виписати народні прикмети.
31.03
Навчаємося знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст.
с. 127, вправи 6, 7 розглянути усно, письмово виконати завдання до вправ.
01.04
Типи текстів.  Текст-розповідь. Складання усної розповіді.
с. 128-129, вправи 1 – 4 розглянути усно,  письмово виконати завдання до вправ, вивчити правило.

03.04
Навчаюсь розрізняти текст-опис. Складання питальних речень до тексту.
с. 130, вправи 5 – 6 опрацювати усно, письмове завдання  до вправ виконати письмово,  вивчити правило.


  
Математика
Дата
Тема
Завдання
30.03
Перевіряємо додавання і віднімання.
с. 101, № 1, 2, 4  -   розглянути усно; письмово  №3  (3 стовпчики), № 5 – розв’язати задачу. Зошит з друкованою основою с. 27 № 95,98.
31.03
Перевіряємо свої досягнення.
с. 102 , № 1-4  усно,  зошит с. 27,
 № 96,97.
01.04,
Досліджуємо суму однакових доданків.
с. 103, № 2, 3, 4  (усно), письмово № 5, зошит з друкованою основою с. 28, № 99, 100.
03.04
Досліджуємо різницю кількох однакових доданків.
с. 104, № 1-3 (усно), № 4,5 (письмово)
зошит з друкованою основою с. 28, № 101,102.


Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.