Розробки уроків





Конспект уроку з математики
1 клас НУШ
(за підручником В.Г.Бевз, Д.В.Васильєва)

Тема. Повторення і систематизація. Розвивальні завдання.

МЕТА: закріпити вміння лічити  десятками, вдосконалювати обчислювальні навички, вміння розпізнавати геометричні фігури; продовжити  розвивати уміння порівнювати, аналізувати, удосконалювати навички само- та взаємоконтролю,  пам'ять, увагу, мислення; створити умови для формування  соціальної  компетентності, компетентності продуктивної творчої праці; виховувати працьовитість, пізнавальний інтерес до вивчення математики, відповідальне ставлення до  навчання, культуру математичної мови.
ОБЛАДНАННЯ:  підручник «Математика» 1 клас,  робочий зошит, презентація PowerPoint, дидактичний набір «Грошові одиниці», муляжі фруктів, вирізані малюнки - стаканчики для морозива, вирізані піалки з желе, смайлики-посміхайлики,  круг досягнень, прищіпки, цеглинки, лялька-рукавичка Лікар, фартушок для офіціанта, 3 обручі,  геометричні фігури з набору блоки Дьенеша.
ТИП  УРОКУ: інтегрований
ФОРМА УРОКУ:  «Математичне кафе».

Очікувані результати:  оперує з десятками: порівнює, виконує дії. Розв՚язує     прості сюжетні задачі. 
                   Оцінює  з допомогою вчителя правильність розв՚язання.
                   Оперує грошима в уявному процесі купівлі-продажу.
                   Замінює більші одиниці величини меншими.
                   Вчитися застосовувати здобуті знання на практиці.
             Описує можливі ризику для життя і здоров՚я під час харчування.
                  Володіє найпростішими гігієнічними навичками.
Хід уроку

І. Організація класу до уроку та створення сприятливого психологічного комфорту.
1) Етап орієнтації та налаштування на урок. 
–        Погляньте  на  смайлики посмішки  у  вас  на  партах.  Посміхніться, подаруйте  посмішку  один  одному. Бажаю щоб у вас завжди був гарний настрій.  Ці  посмішки  не  прості,  а  сигнальні.  Якщо  завдання  вам  зрозуміле – показуємо  посмішку,  якщо  ні – знак  питання. Налаштуємося на роботу.
(діти займають місце  не за партами, а на лавці)
-         Яким би ви хотіли щоб був урок?

 Потріть долоньками. З՚єднайте їх перед собою. У  долоньки я вам  кладу увагу, кмітливість, старанність, акуратність – усе те, що вам необхідне на уроці, щоб урок був саме таким як ви бажаєте. Міцно затисніть долоньки, щоб нічого бува не загубилося.
— Діти, сьогодні ми проведемо урок у кафе.
-   Які асоціації у вас виникають, коли ви чуєте це слово?
-   Ви відвідували кафе? Що там робили?

Але кафе у нас не звичайне, а «математичне». Ми замовлятимемо всі страви, що стосуються цього предмету.
Особу, яка обслуговує відвідувачів кафе, називають офіціантом. Сьогодні я буду офіціантом (пов՚язує фартушок), а ви — відвідувачами.
Ви скуштуєте апетитні задачі,  відчуєте смак виразів, зробите приємні покупки.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
Сподіваюсь, що у вас уже розгорівся апетит до знань?
- Сьогодні у нашому кафе зустріч присвячена… Що ми вивчали? (десятки)
повторенню лічби десятками, порівнянню десятків, розв՚язуванню  задач.
Але є одна умова. Працювати дружно. Тож вирушаємо. (Діти крокують)

ІІІ. Повторення і систематизація.

 1. Допоможіть  порахувати сходинки до кафе.

10, _, 30, __,__, 60, _ , 80, _, 100.

- Які це числа? Яке найбільше число? Яке найменше? Яке число зайве?

2.  «Асорті овочеве» усний рахунок.
А ось і кафе. Учитель запрошує дітей за столик, пригадують правила поведінки в закладі, імітують миття рук.

Вчитель подає тарілочки (одноразові) з вирізаними малюнками: помідор, огірок, перчик.
    Учень в ролі лікаря (лялька рукавичка Лікар) розповідає про  користь овочів.

-Обчисливши вирази, дізнаєтесь як називається кафе ?

90 – 50 -10= 20
70 – 30 + 20=60
50+ 40 – 10= 80
20+30 + 40 = 90
60-30+10= 40
20+10+ 70= 100
Діти обчислюють, за числом відповіддю відшукують колір цеглинки.
20

40

60

80

90

100

С

М

А

Ч

Н

О









Потім за послідовністю кольорів складають слово  «Смачно».
- Отже, ми з вами знаходимось у кафе «Смачно»
- Як ви вважаєте, чому така назва?

3. «Зелений горошок» (Горошинки запитань)
Приправимо наш салат зеленим горошком.  Чи корисний горошок зелений?
До вашої уваги горошинки запитань. Завдання з  LEGO цеглинками. 
Якщо погоджуєтеся з твердженням – зелена цеглинка, якщо ні - червона.
1. Десяток – лічильна одиниця.+
2. Один дециметр дорівнює – 100см. –
3.Одна гривня дорівнює 100 к. +
4. Числа при додаванні називаються: доданок, доданок, різниця.-
5. Десятки можна додавати, віднімати, порівнювати.+

Молодці, швидко справилися з завданням.

4. Вправи з LEGO для пальчиків.
 Візьміть ці цеглинки в руки і одночасно правою і лівою ручками крутимо праворуч, потім навпаки.

Фізкультхвилинка.
Час і «Пельменчиками-спортсменчиками» поласувати.
(Виконують відповідні рухи)
Ми пельменчики місили. Ось так, ось так.
Розкачали дружно тісто. Ось так, ось так.
Ми пельменчики ліпили. Ось так, ось так.
Ми пельменчики варили. Ось так, ось так.
Ми пельменчики всі з՚їли. Ось так, ось так.

5. Каліграфічна хвилинка.
Запишемо каліграфічно дату відвідування кафе. Над цифрою яка найкраще написана, намалюйте корону.

6. Робота з підручником (с. 76, №5)
У кафе  теж бувають перевірки. От і наше завдання перевірити правильність обчислень. (Учні виконують завдання)


Ми смачненьким поласували, час і  проявити математичні здібності.
9. Робота з програмним забезпеченням ЕОІР «Rozumnyky». (т.7)

10. У нашому меню є «Геометричні горішки»
Подані геометричні фігури розподілити на 3 групи, мотивуючи спосіб поділу.

11. Завдання «Приємні покупки»
    За гарну роботу – отримуєте скарбнички (конверт з гривнями). Сума у всіх однакова, але різними купюрами.
     Вам потрібно порахувати гроші і купити фрукт, який найбільше сподобався.
(діти роблять приємні покупки, рахують витрачені гроші, та гроші, які залишилися.

ІV.  Підсумок уроку. Рефлексія.
-         Чи задоволені покупками?
-         Кому сподобалася подорож, просигналізуйте «Смайликами-посміхайликами»
-         Що найбільше сподобалося?
 -        Які завдання виконували? Що навчилися?
-         Оцініть свою роботу прищіпочкою, обравши відповідну помітку на «Кружечку успіху».

















9 коментарів:

  1. Доброго вечора. Чи є у Вас всі конспекти уроків з математики для 1 класу автора Бевз?

    ВідповістиВидалити
  2. Доброго дня!
    Чи є у Вас всі розробки уроків з математики 1 клас до підручника Бевз?

    ВідповістиВидалити
  3. Доброго дня!Мене теж цікавить чи є всі розробки з математики 1 клас до підручника Бевз

    ВідповістиВидалити
  4. Дорий день.Мене теж цікавить чи є всі розробки з математики для 1 класу до підручника Бевз?

    ВідповістиВидалити
  5. Доброго дня! Цікавить чи є всі розробки уроків з математики 1 клас автор Бевз?

    ВідповістиВидалити
  6. Доброго дня! Мене теж цікавить чи є всі розробки з математики 1 клас до підручника Бевз

    ВідповістиВидалити
  7. Добрий день! Чи є у вас всі розробки уроків з математики
    1 клас до підручника Бевз?

    ВідповістиВидалити
  8. Доброго дня!
    Чи є у Вас всі розробки уроків з математики 1 клас до підручника Бевз?

    ВідповістиВидалити

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.