В чому полягає дистанційна освіта школярів? Які її переваги та недоліки? Чому в сучасному світі зростає попит на віддалене навчання? Давайте розбиратися разом.
Що ж таке дистанційне навчання?
Дистанційна освіта — це можливість навчатися та отримувати необхідні знання віддалено від навчального закладу в будь-який зручний час.
Дистанційне навчання учнів 2 класу НУШ
з 30.03 по 03.04
Вчитель Сидоренко С.В.
Я досліджую світ
Дата
|
Тема
|
Завдання
|
30.03
|
Головне про Канаду
|
с. 81-82,
зошит с. 37- 38.
|
01.04
|
Тварини і
рослини Канади.
|
с. 83-84,
зошит с.39.
|
03.04
|
Українці в Канаді.
|
с. 85, зошит
с. 40.
|
Дизайн і технології
Дата
|
Тема
|
Завдання
|
30.03
|
Робота з
ножицями. Рюкзак.
|
Виготовити
рюкзак, за зразком.
|
Інформатика
Дата
|
Тема
|
Завдання
|
01.04
|
Шрифти.
|
Зошит с. 50
- 51
|
Читання
Дата
|
Тема
|
Завдання
|
30.03
|
Наполегливість і важка праця - основа успіху. «Я все
зможу» за Дж. Мур-Маллінос
|
с. 115, скласти план, переказувати за планом.
|
31.03
|
Наполегливість і важка праця - основа успіху. «Я все
зможу» за Дж. Мур-Маллінос (продовження)
|
С.115-117, дати відповіді на запитання.
ttps://naurok.com.ua/test/join?gamecode=515870
|
01.04
|
Робота з дитячою книгою.
|
П. Утевська «Історія фарфорової чашки»
|
02.04
|
Думай про наслідки. «День народження» (За О.
Радушинською) (І частина)
|
с. 117 – 119, відповідати на запитання.
|
Українська мова
Дата
|
Тема
|
Завдання
|
30.03
|
Навчаємося
знаходити в текстах виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст.
|
с. 126, впр. 4(прочитати та
пояснити усно), скласти речення про синичку, впр. 5 опрацювати усно, але виписати народні
прикмети.
|
31.03
|
Навчаємося знаходити в текстах
виражальні засоби мови, відновлювати деформований текст.
|
с. 127, вправи 6, 7 розглянути
усно, письмово виконати завдання до вправ.
|
01.04
|
Типи текстів. Текст-розповідь. Складання усної розповіді.
|
с. 128-129, вправи 1 – 4
розглянути усно, письмово виконати
завдання до вправ, вивчити правило.
|
03.04
|
Навчаюсь розрізняти текст-опис.
Складання питальних речень до тексту.
|
с. 130, вправи 5 – 6 опрацювати
усно, письмове завдання до вправ
виконати письмово, вивчити правило.
|
Математика
Дата
|
Тема
|
Завдання
|
30.03
|
Перевіряємо
додавання і віднімання.
|
с. 101, № 1,
2, 4 - розглянути усно; письмово №3
(3 стовпчики), № 5 – розв’язати задачу. Зошит з друкованою основою с.
27 № 95,98.
|
31.03
|
Перевіряємо
свої досягнення.
|
с. 102 , №
1-4 усно, зошит с. 27,
№ 96,97.
|
01.04,
|
Досліджуємо
суму однакових доданків.
|
с. 103, № 2,
3, 4 (усно), письмово № 5, зошит з
друкованою основою с. 28, № 99, 100.
|
03.04
|
Досліджуємо
різницю кількох однакових доданків.
|
с. 104, № 1-3 (усно), № 4,5
(письмово)
зошит з друкованою основою с.
28, № 101,102.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар
Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.